برنامه رژیم لاغری برای از بین بردن چربی شکم

برنامه رژیم لاغری برای از بین بردن چربی شکم

آووکادو مصرف کنید

برای یکی دیگر از اعضای گروه آزمایش به نام جون کارون, مصرف محصولات کشاورزی تازه مثل آووکادو, درسی بود که از رژیم غذایی شکم صفر یاد گرفت و باعث تغییر اساسی در سبک زندگی اش شد. او با ۵۵ سال سن در هفته اول برنامه رژیمی ۶ پوند وزن کم کرد. او می گوید: “بهترین اتفاقی که در عمرم برایم افتاده این است که یاد گرفتم غذاهای واقعی, تازه و عاری از مواد شیمیایی مصرف کنم. با اینکه هیچوقت گرسنه نیستم ولی دائما درحال وزن کم کردن هستم! مزایایی که به لطف رژیم غذایی شکم صفر نصیبم شده عبارتند از پوست روشن, ناخن های سالم و خواب بهتر. پیشرفت خوبی در مسیر رسیدن به باسنی سکسی دارم و همه میگویند قوی تر به نظر می رسم!”

دشمن چربی شکم

آووکادو مانع مضاعفی در برابر چربی شکم است. اولا به این دلیل که مملو از چربی های تک غیر اشباعی است که کلیدهای گرسنگی تان را تضعیف می کنند. مطالعه ای در “مجله تغذیه” نشان می دهد که شرکت کنندگانی که نصف یک آووکادوی تازه را با نهاها صرف نمودند اظهار داشتند که میل شان به غذا خوردن در ساعات پس از ناهار به میزان ۴۰ درصد کاهش پیدا کرد. دوم اینکه چربی های غیر اشباع مثل چربی های موجود در آووکادو به نظر می رسد از ذخیره سازی چربی شکمی جلوگیری می کنند.

اسموتی پروتئین گیاهی مصرف کنید

یکی دیگر از اعضای گروه آزمایش به نام برایان ویلسون که حساب دار ۲۹ ساله ای بود, در ظرف تنها شش هفته برنامه, ۱۹ پوند وزن کم کرد و دور کمرش به میزان حیرت آور ۶ اینچ لاغرتر شد. او موفقیت خود را به معجون های رژیم شکم صفر نسبت می دهد. برایان گفت: “من عاشق معجون هستم. آنها را به برنامه رژیم غذایی ام اضافه نمودم و تقریبا بلافاصله مشکل نفخم برطرف شد. من عاشق مزه شیرینم و به بستنی علاقه دارم؛ معجون ها جایگزین فوق العاده ای برای بستنی بودند که قبلا مصرف می کردم.

مواد آب کننده شکم

نوشیدنی های پروتئینی مقادیر عظیمی از مواد آب کننده چربی شکم دارند و ساده و خوشمزه نیز هستند. اما مشکل اینجاست که اکثر نوشیدنی های تجاری پر از مواد شیمیایی هستند که می توانند باعث ناراحتی دستگاه گوارش و ایجاد التهاب و نفخ شوند. همچنین دوز بالای آب پنیر (وی) بکار رفته برای تقویت سطوح پروتئین می تواند اثر نفخ آوری آنها را تشدید کند. و اما راه حلی که برنامه رژیم غذایی شکم صفر برای این مشکل دارد: پروتئین وگان (گیاهی) را امتحان کنید که همان چربی سوزی, سرکوب کنندگی گرسنگی و مزایای عضله سازی را به شما می دهد بدون اینکه نفخ ایجاد کند.

با مصرف تخم مرغ قدرت خود را بالا ببرید

شما در رژیم غذایی شکم صفر در هر لقمه ای که از غذا برمیدارید متوجه پروتئین خالص (بدون چربی) و اشباع (سیر) کننده خواهید شد. مواد درشت مغذی عضله ساز برای برنامه رژیم غذایی ضروری است و اتفاقا تخم مرغ یکی از آسان ترین و متنوع ترین سیستم های رهایش در عالم است. مضاف به اینکه تخم مرغ منبع تغذیه ای شماره یک ماده ای مغذی به نام کولین می باشد. کولین که در گوشت بدون چربی (خالص), غذاهای دریایی و کولارد سبز (نوعی کلم با برگ های سبز) نیز یافت می شود به سازوکار ژنی که بدن را به ذخیره چربی اطراف کبد تحریک می کند, حمله می کند. (به همین دلیل تخم مرغ یکی از بهترین غذاها برای کاهش وزن محسوب می شود). یکی از اعضای گروه آزمایش به نام مورگان ماینور که یک آتش نشان زن بود یک خوراک رژیم غذایی شکم صفر (هش صبحانه با سیب زمینی شیرین و تخم مرغ تازه) را به عنوان ناشتا میل می کرد. او پس از تنها سه هفته برنامه, ۱۱ پوند وزن و ۴ اینچ از دور کمرش کم کرد! هرچه بیشتر تخم مرغ بخورید کمتر تخمی مرغی شکل می شوید!

آب با طعم مرکبات بنوشید

هر روز را با پارچ بزرگی از “آب با طعم میوه” آغاز کنید (برای درست کردن آن, لیمو, پرتقال یا گریپ فروت را قطعه قطعه کرده و در ظرف آبی بریزید و خوب بهم بزنید). حتما تا قبل از خواب هشت لیوان از آن بنوشید. به گفته سازمان بهداشت جهانی, مرکبات غنی از آنتی اکسیدان دی لیمونن بوده که ترکیبی قدرتمند است که در پوست مرکبات یافت می شود و آنزیم های کبد را تحریک می کند تا سموم را از بدن دفع کنند. این ترکیب همچنین تکانی به روده های تنبل می دهد. جهت افزایش مزایای آب کنندگی شکم, یک قوری چای سبز برای خودتان دم کنید, چون چای سبز یکی از بهترین انواع چای برای کاهش وزن است.