چند نکته مهم در ورزش تی ار ایکس

چند نکته مهم در ورزش تی ار ایکس

چند نکته مهم در ورزش تی ار ایکس

از وقتی ورزش تی آر ایکس ، پا به دنیای فیتنس گذاشته است همه ی ما به توانایی آن در کاهش وزن و خصوصا شکل دادن به بدن افراد علاقمند شده ایم. تی آر ایکس تاثیر خود را بر روی عضله سازی در حین تمرینات هوازی و قدرتی، با استفاده از دو کش معلق در هوا، به جای می گذارد. اگر چه به طور کلی مفهوم ساده ای به نظر می رسد، اما در مورد تمرینات تی آر ایکس، هنوز دانستنی های زیادی وجود دارد. این مقاله را به عنوان راهنمای خود در نظر گرفته و با رعایت این نکات، آن را در باشگاه انجام دهید.

ورزش تی آر ایکس دقیقا چیست؟

ممکن است کش های مشکی و زرد را در باشگاه خود دیده باشید؛ این ها کش های مخصوص ورزش تی آر ایکس هستند؛ این رشته ی ورزشی در ارتش آمریکا طراحی شده است که یک ورزش بسیار قدرتی است، تمام بدن را درگیر کرده و به جای استفاده از دستگاه ها و دمبل از وزن خود بدن استفاده می کند. تی آر ایکس برای ورزشکاران استقامتی، وزنه برداران و ورزشکاران آماتور فیتنس بسیار مناسب است و می توان آن را به ورزش پیلاتس و یا یوگای قدرتی شبیه دانست. اگر هنوز با این اطلاعات قانع نشده اید، قبل از ثبت نام در کلاس تی آر ایکس این چهار نکته را در نظر بگیرید.

 چرا باید تی آر ایکس انجام دهم؟

به طور خلاصه دلایل انجام تی آر ایکس بیشتر از یکی است. ورزش تی آر ایکس هم برای آماتور ها و هم فیتنس کاران بسیار مناسب است. دو کش معلق آن به شما این امکان را می دهد تا تمرینات بی نهایت مختلفی را با آن انجام دهید. تمامی تمرینات بر روی قدرت، تعادل و انعطاف کار می کند.

 چه انتظاری از تی آر ایکس باید داشته باشیم؟

انتظار یک تمرین عالی را داشته باشید. با اینکه هر باشگاه این ورزش را متفاوت از دیگری انجام می دهد اما نترسید. تمرینات تی آر ایکس را می توان با توجه به وضعیت جسمانی و آمادگی بدنی هر فرد طراحی کرد. تمرینات را ابتدا از قسمت های ساده شروع کرده و کم کم به تمرینات بسیار حرفه ای تبدیل کنید. در بین حرکات، تنفس کنید و مثل همیشه به بدن خود گوش دهید و این نکات را هم به خاطر بسپارید.

 آیا می توانم تی آر ایکس را در خانه انجام دهیم؟

بله، می توانید آن را در هر جایی انجام دهید و بهترین قسمت آن، همین است. پیشنهاد می کنیم در ابتدا آن را در باشگاه بدنسازی یا تحت نظر مربی انجام دهید تا قلق آن را به دست آورید اما بعد می توانید در خانه هم این کار را انجام دهید.

 آیا با تی آر ایکس شبیه یک بازیگر هالیوودی خواهیم شد؟

بله، این ورزش می تواند شما را به اندام ایده آل تان نزدیک کند و شبیه ستاره هایی مثل جنیفر لوپز و مری جی بلیج شوید که آن ها هم از این ورزش استفاده می کنند.

 

کلاس تی ار ایکس رشد